18 okt: Så kallt :O

Hemma hade vi 7 plussgrader och inte speciellt blåsigt så jag lämnade min älskade vinterjacka hemma, vilket jag ångrar djupt nu när jag kommit in på kontoret. Här blåser det nämligen storm och det känns som att det virvlar isbitar i vinden, tar ca 3 min för mig att gå från bilen och in genom dörren, med Mollys kisstopp, och på den lilla stunden så hann jag bli helt genomfrusen :(. Ser inte direkt fram mot lunchen då jag ska ut och rasta henne.

Har inte orkat blogga några dagar nu pga av värken men av en händelse så vaknade jag igår natt och frös som en liten gnu, och då upptäckte jag att när raringen ligger på rygg med sin mask, så blåser den ut luften precis i axlar/skulderhöjd rakt på mig och det kan jag lova är riktigt kall luft, på sommaren är det superskönt men nu på vintern mindre skönt och jag tror att det är den kalla luften som gjort värken värre än vanligt, för inatt så har han legat på sidan och då har jag inte alls lika ont :). Är så skönt när man hittar en av alla orsaker och kan plocka bort den och märka skillnad på en gång :D.

Det har dock inte hänt så mycket dom dagarna jag varit borta från er, i söndagseftermiddag var vi iväg och hämtade en heltäckningsmatta som vi fick av en kvinna på FB, vi ska ha den som skydd för båten på båttrailern. På samma gång så hämtade vi upp Emmsan som varit hos en kompis och när vi kom hem så myste vi i soffan framför Göta Kanal 2. Vi hade köpt hem den nya GB Nogger-glassen och visst var den god men jag tycker nog att den mest smakade Winernougat, men som sagt, gott var det hahahah


Hoppas ni har bättre väder än mig.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja fy vilket väder och så in i vassen MÖRKT!! Ja då får ni fixa kalluften från snarkmaskinen... <3

2011-10-18 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0