19 okt: Glad överraskning :D

Idag så fick jag veta en glad nyhet, eller nyhet är det väl inte kanske men GLAD är den iallafall :D. På fredag så kommer Sara hem och tillbringar kvällen med oss, sen får vi se om jag nånsin släpper henne härifrån igen hahaha

Annars så går mitt liv på sparlåga just nu... jobbar och jobbar och inget roligt händer, visst så är det väl så här livet ska vara men kan tycka att det känns lite tradigt ibland :O. Därimot så blir jag så glad varje eftermiddag när familjen kliver in genom dörren eller när jag kommer hem från kontoret och dom andra redan är hemma, älskar verkligen att sitta runt middagsbordet tillsammans med familjen och prata om dagen som varit, visst kan det bli lite stimmigt när puppisen är fullständigt uppspelt men oftast så är det en behaglig ljudnivå :D

Nej nu ska jag väl gå och sova så jag orkar upp imorgon, säger bara Tack och lov för att det är torsdag och att vi är lediga på fredag :).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0