20 okt: Leka Hackspett

Ja idag så har jag gjort dagen lite gladare för dom som såg mig när jag var ute på lunchprommenaden med Molly. Det blåser och är riktigt kallt här, och jag bara vägrade ta av mig vantarna och eftersom jag har en touchtelefon och var tvungen att ringa ett samtal så fick jag ju lite problem där, men så kom jag på att jag kan ju använda näsan :P, så det gjorde jag när jag skulle klicka mig fram och kan väl säga att ibland så är man lite extra tacksam över att man inte har världens största potatisnäsa hahaha.

Nej nu är det visst dags att återgå till jobbet igen, vi hörs lite senare :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha vilken syn <3

2011-10-20 @ 15:18:28
Postat av: Sara

haha det har jag också försökt med ^^,

2011-10-21 @ 11:42:25
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0