23 okt: Sorg :(

Idag så är det ett riktigt deppinlägg så sluta läs omedelbart!!!!!!



Om jag hade haft en låst blogg eller använt mig av låsta inlägg så skulle detta inlägg hamnat där men nu använder jag mig inte av dom sakerna och tydligen så kan man inte lösenordsskydda bara vissa inlägg heller???? Och då detta är min dagbok där jag skriver om min vardag och mina känslor så skriver jag ändå och det är enbart för min egen skull!

Kan hända att jag lägger ner detta med att blogga ett tag, vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre och helt ärligt så blir det ju inte några glada och positiva inlägg heller och hur roligt är det att läsa då.....

Men ja ja, iallafall så för ett år sedan så var jag så lycklig och trodde allt skulle ordna sig. Men fick några tråkiga besked som gjorde att vi var tvugna att fatta ett superjobbigt beslut som vi igentligen inte alls ville men ibland så måste man göra det ändå och trots att jag vet att vi inte hade något annat val så har det varit ett otroligt tufft år och precis när jag trodde att vi kommit igenom det så fick vi lite information om en annan persons situation och jag är verkligen glad för deras skull men själv gick jag i fullständigt kras igen och vet faktiskt inte hur jag ska orka upp igen. Trodde att detta år av sorg, ångest och miljoner tårar skulle ta slut någon gång men det verkar inte så just nu :(. Har iallafall berättat för 2 personer i min närhet idag och det känns lite bättre nu när dom vet och kan ha lite förståelse för varför jag mår så dåligt hela tiden, förutom all eländig värk, eller den kanske kommer därifrån den med, vad vet jag...


Kommentarer
Postat av: mamma

lilla gumman älskar dej <3<3<3<3<3<3

2011-10-23 @ 20:20:54
Postat av: Anonym

psoch ja själen kan nog präggla kroppen <3<3<3<3

2011-10-23 @ 20:23:07
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Men vännen vad har hänt? Skickar dej en massa varma kramar <3

2011-10-23 @ 20:27:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emma

älskar dig mammi <3

2011-10-23 @ 20:49:24
Postat av: Sara

Jag älskar dig!

2011-10-24 @ 13:10:34
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0