7 okt: Grattis morfar <3 <3

Idag fyller våran älskade morfar år så ett stort GRATTIS på dig idag <3



Pratade med honom för en liten stund sen och retades lite med honom, bl.a. så frågade jag hur det kändes att bli ett år äldre och fick då ett helt underbart svar "Jo det känns väl bra och kan du förstå, jag hittade ett till grått hårstrå" hahaha Du är så god pappa. Älskar dig så mycket och hoppas din dag blir bra och vi ses på söndag <3 <3


Har försökt blogga i 2 dagar nu men eftersom vi haft dåligt väder så har inte mitt internet velat leka alls så därav blev det inget bloggade, men idag har jag ringt och felanmält det så nu ska det komma ut en tekniker så nu får vi hoppas på att det blir bättre :P.

Tindra och jag har ledigt idag och även denna morgon så sov hon till halv 8 (har ju haft sån tur varje fredag :D) och sen så myste vi en stund till i sängen och tittade på Mamma Mu. Efter en stund ringde Tommy (han är borta på kickoff med jobbet och kommer hem idag) och berättade lite om vad som hänt igårkväll, och ja jag säger då bara det hahaha. Så igårkväll kände jag mig lite småensam och övergiven, men ikväll så har jag destomer sällskap för även Emsan kommer hem idag :D.

Just nu sitter vi i soffan och myser, känns som att hon behöver mysa mer än att gå ut och leka så det vägrar jag ha dåligt samvete för :). Imorgon så ska vi åka till Rättvik på höstmarkanden en stund, troligtvis så blir det bara jag och Tommy :D, ska bli skoj och göra något bara vi två, har inte hänt på evigheter, men vi får se :P.

Ha en bra dag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

hurraaaaaaaaa!

2011-10-07 @ 13:23:14
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0