9 okt: Gammelmormors örhängen

Idag så var vi ner till mormor och morfar för att fira morfar på riktigt och där fick en så himlans god tårta och en Silviakaka även den helt underbar :D. Vi hade köpt en rökt björnkorv i present till honom igår på marknaden och precis som jag trodde så blev den mycket uppskattad. Även Emma, Sara och Johan kom ut för att fika och då frågade Sara efter några kort så det slutade med att vi satt med varsit album och blädrade och skrattade och frågan: Kommer du ihåg? ljöd hela tiden från oss alla och så skrattades det gott :D

Jag fick dessutom gammelmormors örhängen idag av mormor så nu bor dom i mina öronsnibbar och jag tycker så mycket om dom så frågan är om jag nånsin kommer byta ;). Fick även en pärla som jag hängde i halsbandet tillsammans med min fyrklöver som jag haft sen mitten av tonåren då jag fick den av pappa :).
 

Dock så blev det hela lite bryskt avbrutet då Tommy fick ett samtal om att våra skotrar var tvungen att vara flyttade från sommarförvaringsplatsen inom 1 timme, men fördelen med det är att nu är dom inställda i våran lilla lada där dom ska stå :).

Imorgon så är det vardag igen och det innebär jobb och dessutom en tandläkartid och den ser jag verkligen inte fram mot med det är bra att få det gjort.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0