11 sept: Uppsättning av ladan pågår :D

Idag så har vi hållt på med grunden till ladan hela dagen, Tommy har skottat grus och jag har skött avmätningsinstrumentet och hejat på honom därimellan :). Tindra hittade världens bästa plats för att kunna heja på honom på nära håll, nämligen inne i skopan :P




Idag så gjorde jag biffstroganoff till middag för det var evigheter sen vi åt det och den blev helt super idag, så otroligt god :D och eftersom det är den där tiden i månaden (ni vet :P) så har jag jordens chokladbegär så då bakade Tindra och jag en kladdkaka som vi ska mumsa på nu framför tvn, bara raringen kommit hem från verkstan, riktigt känner hur chokladtarmen skriker nu, men jag ska ståndaktigt vänta tills han kommer hem för då blir det bara en bit, äter jag min nu så kan jag lova att jag tar en till och det har jag inte råd med pp-mäsigt hahaha.

Hoppas ni får en bra söndagskväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0