18 sept: Haninge

Igås så körde gudfar sin sista rallykrosstävling för i år och den var i Haninge och eftersom vi inte varit och tittat på en enda iår så tog vi tillfället i akt och åkte dit :D. Vi åkte hemmifrån kl 6 och sen var vi inte hemma igen förrän kl 8 på kväll så det blev en heldag ute i solen, trevlig sällskap och med en massa härligt motormuller. Tindra var helt salig, när hon stod uppe på kanten och tittade på alla fina bilar som åkte fort förbi henne, hon kommer nog bli bilmekaniker när hon blir stor :P.

När dom åkte ner på fredagen så hade dom sällskap med en annan av Tommys kompisar och han fick lite trubbel med sin racingbuss så det slutade med att vi fick hans tävlingsbil på ett släp med oss hem och han åkte själv i gudfars stora buss.

(bilden är lånad från gudfars hemsida http://www.teamjohanssonmotorsport.se/31218788, finns fler fina kort där att titta på)

Idag så är Tommy och hämtar hem 9 pallar pellets så nu kommer vi ha det så varmt och skönt inomhus i vinter :D. Själv ska jag väl försöka ta mig ner i tvättstugan och tvätta för på något sätt har tvättkorgen bilvit full igen :O, kan inte förstå hur det kommer sig hahaha, men först måste jag vänta in Emma så jag får hennes tvätt med mig.

Vad ska ni göra idag?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0