21 sept: Utmaning

Fick en utmaning av söta Nina igår så här kommer den :D.

Varför började du blogga?
Jag började blogga när Tindra var nyfödd och det var mest för att hålla Sara och Emma uppdaterade om pluppis utveckling då dom tyckte att dom missade så mycket av henne under deras pappaveckor inne i stan. Och ibörjan så handlade bloggen bara om Tindra men så fick jag ett klagomål på det från ett håll och en fråga från en annan om inte kunde skriva mer om mina andra två tjejerna också, när jag fick den frågan så trodde jag att det bara var min närmaste familj som läste men så var ju inte fallet alls och nu är ni jättemånga som följer min vardag, vilket jag är SUPERGLAD för. Tack snälla för att ni läser min blogg :D.

Vilka bloggar följer du?

Oj det är lite olika men har ju natuligtvis några favoriter som jag alltid går in på varje morgon och som jag dessutom ser fram mot att kunna få träffa i framtiden, har ju inte kunnat vara med på varken mammabloggalan eller mammabloggkryssningen, men nästa vår så SKA jag vara med på galan det bara är så och där ser jag fram mot att få träffa Nina, Emma och Elin då jag tycker dom verkar vara helt underbara tjejer. Sen följer jag naturligtvis min dotter Sara (hon delar blogg men några av sina tjejkompisar). Några av de andra är Anki, Kajsa, Jonna, Sara, Camilla ja det är dom jag kommer på just nu :D

Favoritfärg?

Rosa och Lila, dock så har jag nästan bara svarta kläder. Måste bli ändring på det :P

Favoritfilm?
Tycker nog mest om kärleksdravel hahah, Borta med Vinden, Dirty Dancing, Grease och Water to Elephants

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?
Eftersom jag inte varit utomlands mer än 2 gånger så är en av mina stora drömmar att nång gång kunna göra en riktig jordenruntresa, ni vet en sån där som i filmen Jorden runt på 80 dagar. Jag skulle så gärna vilja få se hur folk lever i andra länder inte bara se det där fina som visas upp för turister utan verkligen se hur dom lever. En annan dröm är ju Thailand för att det verkar vara så himlans vackert där och för att befolkningen verkar vara så gulliga.


Vill igentligen skicka utmaningen vidare till alla för jag tycker att det vore roligt att få "lära känna" er mer, men  namnger några Anki, Elin, Emma, Sara, Jonna, Kajsa

Hoppas ni får en strålande dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Men så glad jag blir över det fina du skrivit om mig! Och tänk så kul det skulle vara om man lyckades träffa på galan! Nu har ju inte jag heller tagit mig på varker galor, båtturer eller event ... men någon gång ska jag väl lyckas!! :)



Ska göra utmaningen sen så fort jag får tid!

Kram

2011-09-21 @ 09:42:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Åh det var så längesen jag var inne på din blogg nu, men så kom jag ihåg att jag fått en utmaning som jag så klart måste ta tag i! ;-) Ska ta mig an den, kanske inte idag men kanske imorgon! Kram

2011-11-04 @ 13:45:06
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0