22 sept: Officiellt

Ja nu är det officiellt... Jag sätter skottpengar på migränmonstret så om det är någon som vill ge sig ut på jakt, kan du höra av dig så ska du få en utförlig beskrivning på hur det ser ut :S.

Vaknade med migrän igen men eftersom kollegan är i USA så åker jag ändå till jobbet och vid 11 så känner jag hur tunnelseendet börjar komma så då är det bara att packa ihop och börja hemfärden och hålla tummarna för att jag ska hinna hela vägen hem innan jag tappar sikten helt. Kör i krypfart på "motorvägen" så kan tänka mig att det var många som blev superarga men det struntade jag högaktligen i. Kom till stan strax före vägningen börja så jag stannar till och springer upp och väger mig och det var minus samma som jag gick upp förra veckan så nu är jag nere på totalt - 18 kg igen :D och sen åker jag hemmåt i samma snigelfart som tidigare men det var inte så mycket trafik så jag blev inte omkörd en enda gång hahaha. Väl hemma så stoppade jag i mig lite mat och 2 treo och sen skyndade jag i säng, lyckades somna och sov i en timme, när jag vaknade så var inte migränen helt borta men kontrollerbar igen :).

Imorgon är Tindra och jag lediga och då ska vi åka in till stan och köpa en docka. Hon såg en på affären för 3 veckor sedan och jag lovade henne den om jag inte behövde köpa några fler blöjor och det har vi inte heller behövt göra. Hon är klockren hemma och på dagis så är det till 98-99 % (får oftast en påse med hem om dagen men igår så var det INGEN) så nu anses hon vara torr (iallafall på dagen, på natten har hon fortfarande blöja). Är så stolt så över min lilla pluppis :D.


Ha en skön kväll :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

usch stackare! hoppas du mår bättre imorrn! ska försöka skjuta den åt dig inatt!

2011-09-23 @ 00:24:28
URL: http://deliciously.se
Postat av: mamma

Uch och fy.... Men tindris är såååå duktig Hoppas att du klarar dej idag nu. <3<3<3

2011-09-23 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0