24 sept: Ny vinterjacka + Mamma Mu

Idag så var vi in till stan för att gå på den stora frukt & Grönsaksmarknaden som finns på stora torget varje onsdag och lördag, det är så otroligt fin och superbilligt där. Det var 2 anledningar till att vi var in idag: 1: för att handla (naturligtvis) och 2: för att betala det som jag handlade i onsdags, det var nämligen så att jag hade inte kontanter på mig utan tog för givet att dom tog kort (vilket dom inte gjorde) och när jag då inte hade tid att springa till minuten för att ta ut pengar utan skulle lägga tillbaka frukten jag tagit så sa killen att jag skulle komma tillbaka idag och betala och så packade han ner allt i en påse och sträckte fram den (måste väl betyda att jag ser pålitlig ut hahaha).

När vi paserade Stadium så hade dom ett kanonerbjudande på jackor så vi var in och kikade och jag hittade en som var så fruktansvärt skön och fin var den med så Tommy tyckte att den skulle vi ta (eftersom min gamla är alldeles för stor) så det gjorde vi. Nu ser jag fram mot att det ska bli kallt :P

Det blev ett underställ också och jag valde ett rosa :)


Tindra fick en ny film igår när vi var och handlade: Mamma Mu möter Kråkan och jag tror att det blev nya favoriten för den har gått om och om igen här hemma nu på kvällen och jag förstår henne för Mamma Mu är ju så söt hahaha


Hoppas ni får en mysig lördagskväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0