25 sept: 90 min Zumba

Idag så var det en provapågång med Zumba uppe på Lugnet som jag naturligtvis åkte på och hade sån tur så att Emma ville också följa med. Vi höll på i 90 min och jag måste säga att jag är grymt imponerad av dom 3 tjejerna som ledde gruppen, dom var verkligen jätteduktiga och det kändes inte som att det verkligen höll på i 90 min, och jag orkade med hela tiden :D, det trodde jag inte att jag skulle så WHIIIII vad bra jag är :D.
Nu kommer jag inte att fortsätta för det har jag tyvärr inte råd med men därimot så hade tidningen I Form ett erbjudande som innebär att om du tar en provapå 2 ex + 1 till till ordinarie pris så får du Zumbaskivorna med gratis så det har jag gjort så bara dom kommer så ska det Zumbas på flera gånger i veckan här hemma :D. Om du också vill ta del av erbjudandet så klicka på länken 
http://iform.se/erbjudande/13919/form/2/redaktionel/1.
På kvällningen så kom mormor och morfar förbi på en fika och då passade vi på att göra en äppelpaj och en blåbärspaj som vi mumsade gott på och med väldigt gott samvete med, efter förmiddagens träningspass, får väl se om jag får någon träningsvärk tills imorgon hahahaa.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0