27 sept: Är det inte det ena så är det det andra :S

Igår så var det huvudvärk utan dess like och som pricken över iet så spårade magen ur idag :'(, har ju problem med gluten, dock så säger läkaren att det har jag inte alls men äter jag mer än en måltid om dagen så får jag jordens magknip och får tillbringa timmar på toa tills magen rensat sig så jag tror visst att jag är intolerant mot gluten!! Och nu när magen är klar så är jag så där grymt hungrig men kan inte riktigt äta vad som helst utan får vara lite försiktig så ikväll blir det fruktsallad som ska avnjutas till Idol :D


Annars så mår jag mycket bättre idag, och eftersom det är en hemmaarbetsdag imorgon så kan jag prova lite försiktigt om jag orkar jobba eller ...

Imorgon så ska vi få vägen utanför huset asfalterad och jösses vad skönt det ska bli att dom blir klara, nu börjar jag på att bli lite trött på att dom hyvlar vägen och sen maglar den med välten då det innebär att hela huset vibrerar och då menar jag verkligen vibrerar, rutorna skallrar, glasen i skåpet skallrar osv, men nu är det snart klart :D.

Ha en skön dag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Min mage klarar inte så mkt gluten heller. Försöker undvika det så gott det går...

Kram

2011-09-28 @ 18:21:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0