7 sept: Nya arbetsskorna

Igår så kom mina nya fina arbetsskor



Jag såg ett par såna träskor på en tjej i sommras på ett av VV-mötena och sen har jag letat och letat efter dom och när jag väl lyckades hitta dom så visade det sig att dom var så fruktanstvärt dyra så jag hade inte råd med dom :(, men nu så är det 30% rea så då passade jag på :D. Och dom är precis lika sköna som dom är snygga :D. Om ni också vill ha ett par så gå in på Alvas Hus och passa på.

Ikväll ska jag prova på nåt nytt som Sara ringde och tipsade om igår, återkommer senare och berättar om hur det var :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta skor :)

2011-09-07 @ 11:31:41
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: mamma

håller med sara <3

2011-09-07 @ 16:52:06
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vilka söta :)

Kram

2011-09-07 @ 19:32:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0