7 sept: Vattenzumba

Som jag skrev i tidigare idag så skulle jag prova nåt nytt ikväll och det var Vattenzumba :D. Så otroligt roligt men gud så svårt det var, dom som kan stegen på land har en klar fördel kan jag ju bara säga, vilket jag inte kunde hahaha dessutom så var det överfullt i gruppen så jag hamnade på lite för djupt vatten vilket kankse gjorde saken ännu lite svårare. Får se om jag har någon träningsvärk imorgon, kan nog tippa på armarna. På fredag är det dags igen och då ska jag skynda mig ner i vattnet så jag hamnar på en bättre plats :P.

Nu ska jag äta lite välförtjänt fruktsallad med en klick grädde :D. Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia och lillen i magen

Vatten zumba låter ju kul, visste inte om att det fanns det med :) Har haft funderingar på att prova vanlig zumba länge men aldrig blivit av ännu :)

2011-09-08 @ 07:33:39
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter som ett roligt träningspass :D

Kram

2011-09-09 @ 06:42:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0