8 sept: Vägning nr 29

Idag så var jag in på vägningen och blev så himlans glad när vågen visade på minus 0,6 kg för det innebär att jag gått ner 18 hela kg och fick min 6 stjärna :D.



När jag kom hem så provade jag några av mina peppbyxor och den här gången så kunde jag ha dom :D, så var inte fallet för några veckor sedan. Är så glad!!!!!

Imorgonförmiddag så är det dags för ett nytt pass med vattenzumban, denna gång i sällskap av Sara, hon har ju gått på riktig zumba så hon kommer få riktigt roligt när hon tittar på mig där jag jobbar på allt jag kan för att försöka hinna med hahaha men det bjuder jag på :D.

Hoppas ni får en mysig kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

BRA jobbat!!

Kram

2011-09-09 @ 07:09:25
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

såååå duktig du är!!!!!!!!!!

2011-09-09 @ 12:08:03
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0