13 april: Mysdag med lillhjärtat :)

Idag så har lillhjärtat och jag haft en riktig mysdag med lång sovmorgon och förutom en promis ner till fåren för att titta på lammen så har vi tillbringat största delen av dagen i soffan framför "Skönheten & Odjuret", jag har en riktigt dålig dag med mycket värk, framförallt runt revbenen/bröstkorgen så jag har lite jobbigt att andas, men hon är så snäll och duktig, är precis som att hon vet att dom dagarna så klarar jag inte av så väldans mycket mer än att mysa. När raringen kom hem så blev det ett helt annat tempo på henne hahaha.

Är så otroligt skönt att det är helg nu och att raringen är hemma hos oss på dagarna, just nu så ska han börja bära in pellets och jag sitter här med dåligt samvete att jag inte kan hjälpa till :(, men har lovat att säga till innan Let´s Dance börjar så han tar en pause och kommer in och tittar på det med mig :D

Idag när raringen kom hem så hade han stannat och köpt blommor till mig, blev så otroligt glad :D. Tack snälla, Älskar dig med :) <3

image description

Hoppas att ni haft en skön dag och att vi alla får en bra helg :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

SV: TACK! För både gratulationer o tårtan:P Jag ska nog göra en till mig med nu till helgen som kommer. Då kommer lite av min familj o hälsar på =) Får se vad jag orkar göra.



Fina rosor du fick!

Kram

2012-04-15 @ 20:39:03
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0