24 dec: Mycket bra julafton :D

Å vilken toppendag vi har haft idag :D

På förmiddagen kom farmor upp och åt frukost med oss och sen var det julklappsutdelning med henne. Vi fick fina paket allesammans och Tindra var så nöjd, en av paketen var en doktorsväska som var en succé :).

Sen på eftermiddagen kom mormor & morfar och vi åt jullunch, sen var det Kalle Anka och efter det kom det två tomtar på besök :). Då blev dock Tindra lite blyg så nån kram med dom blev det inte, och när dom gått så delade Tindra och Emma ut resten av paketen och Tindra var så nöjd, och när hon öppnade paketen så utbrast hon "jag får allt jag önskat mig" och "jag kan inte sluta öppna" om och om igen och hon fick verkligen så otroligt fina paket av alla. Bästa paketen på eftermiddagen var en radiostyrd bil (från Sara), en rödhårig barbie (från Emma) och en kassapparat (från mormor och morfar). När det var dags att gå och lägga sig var den självklara kvällsläsningen den nya Mamma Mu boken.

Tack alla för superfina paket både till Tindra och till mig och Tommy, älskar er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0