3 dec: - 22 grader :(

Idag så har vi rent ut sagt skitkallt :(, var - 22 kl 8 imorse och - 17 mitt på dagen för att vara tillbaka på - 22 nu, och jag tycker verkligen inte om kyla!!!! Har varit och är en riktigt dålig dag nu och det ska tydligen bli ännu kallare imorgon :o.

Men har iallafall slagit in julklapparna med lite hjälp av Emma idag så nu är det oxå klart :).

Imorgon är det dags för visning och kan ärligt säga att jag är jättenervös för den, tänk om det inte kommer någon alls, eller att dom som ev kommer inte tycker om huset alls osv osv. Nojjig?? Javisst haha Är ju inget jag kan påverka men nervöst är det iallafall haha

Puppis nya ljusstake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0