10 feb: Finfrämmande :P

Imorse när Tindra och jag låg i sängen och myste framför Mamma Mu så ringde Sara och vi pratade en lång stund och sen avslutade hon med att berätta att dom skulle komma ut en stund på eftermiddagen :P.

Mitt på dagen när vi hade kört bilbana, byggt lego, tvättat 4 maskiner och ätit lunch så frågar hon:

Tindra: mamma, när kommer Emma hem?
Jag: hon kommer inte förrän imorgon för hon ska ut och ska rumpa ikväll.
Tindra: jaha men kan vi inte baka kladdkaka nu då?

Som ni förstår så är det något dom två gör vare fredag tillsammans :).

När vi var klar och satt i soffan och tittade på Blixten McQueen så upptäcker jag att hon somnat sittandes, tydligen är det jobbigt att vara ledig från dagis :O.
image description

När Sara och Johan kom ut så färgade vi håret på henne, fikade på kladdkakan och sen fick jag massage :), och får jag massage så ska även puppis ha det haha och till Tommys stora lycka så hann hon med att ge även honom en omgång :).
image description

Ja idag har jag haft fullt upp och jag bara älskar dom dagarna <3

Nu ska jag avsluta en väldigt bra dag med mys i soffan med min älskling <3 <3

Vad ska ni göra i helgen?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi va bra dag vi haft :) puss

2012-02-10 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0