12 feb: Fantastiskt rolig dag

1:a natten utan anppen gick hur bra som helst och 2:a läggningen gick oxå superbra, hon frågade inte ens efter den utan bara efter sagoskivan som naturligtvis sattes på direkt. Min stora lilla stumpa <3

Idag så har vi haft en helt fantastikt rolig dag i pulkabacken :D. Vi hade sällskap av både mormor och morfar och farmor och så turades vi om att åka tillsammans i olika konstelationer. Tror inte jag har åkt så mycket sen dom 2 stora barnen var riktigt små och jag var tvungen för dom kunde inte åka själva, men herrejösses vad vi skrattade och tjoade hahaha: Och vilket väder vi haft idag, strålande sol och bara någon enstaka minusgrad. Fram för fler såna här dagar säger jag bara :D.

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Hon är ju så BEDÅRANDE! Jätte söt, o hoppas att det går bra med att vara utan nappen.



Kramar till er!

2012-02-12 @ 22:31:44
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja kul hade vi och fantaskigt god mat som Gunilla bjöd på Tack Tack för både härlig eftermiddag och god mat <3 <3 <3

2012-02-13 @ 09:09:42
Postat av: Morfar

Ja, det var en underbar dag med sol,utförsåkning av damerna och en gudomlig middag hos Gunilla.

Tack alla.

2012-02-13 @ 12:51:24
Postat av: Nina

men va konstigt? varför ska man betala om man vinner? tycker det är lite fräckt faktiskt. nu fick ja ju inte betala. men det stod: du slipper å betala. denna gång. tyckte det lät lite "otrevligt".. som om ja skulle va så tacksam för att dem betala min frakt. ja e ju jätte glad att ja vann såklart. men å vinna är väl å vinna..

2012-02-20 @ 13:44:01
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0