13 feb: Frispel :O

Även natten tills idag gick hur bra som helst utan napp, hon är så duktig lillstumpan. När Emma och jag hämtade på dagis så berättade dom att hon inte sovit nåt utan suttit uppe på läsvilan så nu är det väl klart då, har ingen liten bebis längre utan en stor tjej :D. På vägen till bilen så frågade hon Emma om dom skulle leka med datorn när vi kom hem vilket Emma självklart ställde upp på. Så här tror jag vi kommer få se henne ofta nu hahaha


Höll på med en inbjudan nu på kvällen som jag fick fullständigt frispel på och då frågade min ängel om hon skulle ta över och göra den vilken hon naturligtvis fick göra och den blev så fin så :D. Tack snälla stumpan <3

Imorgon är det dags för en kontorsdag igen och även då får jag sällis av Emma :D Tycker det är så roligt att hon jobbar åt oss hahaha. Måste bara komma ihåg att ta med en matdosa även till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0