15 feb: Hoppas på en bra dag

Hade en jättebra dag igår på kontoret och som en bonus så var Emma där och jobbade hela eftermiddagen och så fick jag sällskap i bilen hem :).

När vi kom hem så hade Tommy köpte så FINA tuplaner till alla oss flickor i familjen.
image description
Tindra hade gjort ett superfint kort på dagis :)



Och fast jag haft en så himlans bra och fin dag så sjönk jag ner i världens svartaste hål igårkväll och orkade inte ens önska er alla en Glad alla <3 dag så jag gör det idag istället :). Förstår dock inte varför jag sjunker så där (?) men det känns lite bättre idag igen. Allt flöt på som det skulle imorse så jag hann t.o.m träna före jobbet :D och på eftermiddagen ska jag få massage igen wiiiii ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ohh vilken fin tulpanbukett ( Ha inte fick jag någon bukett av pappa inte fast han fick ingen av mej heller hahah )och så rart av fröknarna att fixa med ungarna så att dom gjorde sååå fina kort Älskar dej <3<3<3<3<3

2012-02-15 @ 10:06:07
Postat av: Nina (2 st tävlingar pågår)

tack va gullig du är. ja hoppas det går snabbt å smidigt. fasen ont i magen just nu. lär väl bli värre imorrn. är bara johan som åker in med honom - är bara en förälder som ska med. å d blir jobbig å vänta i väntrummet.. :( ja det blir jobbigt å vänta hemma med.. usch..

2012-02-15 @ 22:35:05
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0