2 feb: Kiropraktorn + Nostalgi

Ja med tanke på hur denna dag började så slutar den helt ok :).

Vakande av att puppis började gråta och tala om att hon kissade på sig, i våran dubbelsäng :(, upp fort som f-n ur sängen för att riva ur lakanen och förhoppningsvis rädda madrassen.... men nej bäddmadrassen var helt genomblöt.... in med puppis i duschen, ner i tvättstugan med lakanet och madrassen och in i maskinen med det....upp igen och torka lillhjärtat och klä på henne för att sen köra henne till dagis. Hade fördelen med att jag skulle jobba hemma en timme så jag han hänga madrassen innan jag for så den hann torka tills nu på kvällen :).

Jobbservern strulade så jag bestämde mig för att åka tidigare in till stan så jag hann gå till Svanströms före kiropraktorn istället för efteråt, lämnade av massagebänken hos pappa S där Sara skulle massera några idag på vägen till jobbet, där det var mycket att göra men bättre än igår.

Blev bjuden på mat hos farmor när vi kom hem från jobbet idag :D Tack snälla för det.

När jag slog på tv efter att vi bäddat i rena sängkläder och lagt puppis, var det filmen G (skulle han ha tänkt på LITE tidigare hahah) och nu sitter jag och kollar på Ghostbusters, man kan ju inte bli mer än lite nostalgisk  hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0