20 feb: 12 dagar = 4 hårtvättar utan schampoo

Idag så tvättade jag håret för 4:e gången med balsam och är helt facinerad över att håret faktiskt blir rent :O och nu skulle jag behöva klippa upp det lite för att lockarna verkligen ska komma fram men trots att jag har hela längder och att det då blir lite för tungt så ser jag redan nu skillnad, frissigheten har nästan helt försvunnig och det syns att jag har självlockigt hår. Försökte ta kort idag för att ni skulle få se skillnaden, men det var inte helt lätt :(, men hoppas ni ser skillnaden iallafall :P. Nu har jag inge gele i alls heller vilket man kan ha för att hjälpa lockarna med, då blir dom lite mer hållbara, ska nog faktiskt ta och köpa mig det och även försöka få tag i Fia och kolla om hon kan klippa mig, det är den enda frisören som jag varit helt nöjd med :D.
Dag 1
image description
Dag 12
image description 
Satt och gluttade lite på fina klänningar tidigare idag och den här föll jag lite extra för, visst är den fin, finns inne på Nellys hemsida :)
 ICHI - Cami Dress hos Mylovebasket

Nu ska jag ta och glutta runt lite bland era bloggar innan kudden ropar på mig :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Den klänningen har jag med kollat på!

2012-02-21 @ 19:40:48
Postat av: Kajsa

Åhå, intressant att bara tvätta med balsam! Varför gör du det? Är det något speciellt balsam?

2012-02-24 @ 09:07:30
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0