28 feb: Yes, kom helskinnad hem oxå :P

Tommy hade bestämt med en av mina kollegor att jag skulle ha några saker med mig till honom idag och eftersom dom var för stora och många för att få plats i bilen så blev jag tvungen att ta släpvagn, nu hör det till saken att jag har bara kört släp en gång tidigare och då satt Tommy med i bilen, så det var med blandade känslor som jag satte mig i bilen imorse. men det gick bra. Jag kom fram helskinnad, dock så värgade jag backa med släp borta vid jobbet så det fick kollegan snällt ta hand om och när dagen var slut så var det ju bara att åka hem igen med hela ekipaget och vi kom fram hela även denna gång hahaha. Känner mig riktigt stolt hahaha.

Helt är ekipaget :P, här är det lite vinklat så vagnen ser pytteliten ut men det är den inte, den är nog lika lång som bilen iallafall
image description

Nu ska jag skala en appelsin och titta lite på tv innan jag stupar i säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0