3 feb: Massage + fredagsmys med världens bästa man <3

Hade inte jordens bästa natt men har tack och lov haft en mycket bättre dag :D.

Var ner till min söta massös och fick en riktig genomgång idag med och det var så otroligt skönt, och som om inte det vore nog så fick jag dessutom en timme full med skratt och tjejsnack, härligt, var precis vad jag behövde. Tack snälla G för det :)

På eftermiddagen så åkte vi till Svärdsjö och handlade och kan ni tänka er, vi fick 3 fulla kassar för under 600, blev alldeles paff när jag skulle betala :D

När vi var i affären så sprang jag på en hylla med Ballerinas nyhet Ballerina Fylld Cookie och eftersom jag är svag för alla Ballerinas kakor så var jag tvungen att prova och HERREGUD säger jag bara!!!!! Vilken underbar kaka. PROVA den!!!!

Sen så har vi varit sugen på ostkaka i några veckor nu och idag så köpte vi även det så nu myser vi för fullt framför The Voice. Dock så har vi lite olika ideer vad man ska ha till den, Tommy vill bara ha jordgubbssylt medans jag vill ha färsk frukt alt bär och en liten klick grädde :P


Ha en riktigt mysig fredagskväll, det ska jag ha med världens bästa man <3 <3 (iallafall i mina ögon hahaha)

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh ostkaka :) Kramar

2012-02-04 @ 13:01:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0