7 feb: Sällskap :)

Idag så har jag haft sällskap av Emma på jobbet :D. Hon följde med in till stan imorse för att träna före skolan och när hon var på gymmet så fick hon reda på att fröken blivit dålig så lektionen blev inställd och dom fick hemarbete istället, så då bestämde vi att hon skulle komma ut till mig på kontoret och göra uppgiften där men det slutade med att hon blev satt i jobb bara hon klev innanför dörren på kontoret. Nu tror jag inte det gör så mycket för på det sättet så tjänar hon lite pengar med hahaha, men uppgifter får hon göra nu på kvällen istället och jag sitterbrevid och tittar på helt fascinerat medans hon jobbar på i Illustrator, hon är verkligen JÄTTEDUKTIG :D. Önskar jag oxå kunde med dom där programmen ;).

Hade en telefontid med läkaren på Sofiahemmet nu på kvällen och precis som jag trodde så var alla proverna bara bra så det är bara att fortsätta att ha det eländiga migränen när den känner för att komma på besök :(. Därimot så har jag fått en toppenmedicin som faktiskt fungerar när anfallen kommer och den heter Maxalt, kan ärligt säga att det är nog den enda förutom treo som biter på min migrän så det kom ändå nåt gott ur detta läkarbesök :).

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Bra med en medicin som funkar :)



Vi har bokat Bloggminglet, det hade ju varit sjukt kul om du kunde komma, men det går inte alls?



Kramar!!

2012-02-07 @ 21:07:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0