8 feb: Knotknackad :P

Idag var det dags för att bli knotknackad igen och tänk att jag tycker det är så otäckt samtidigt som det är skönt ;).

Emma berättade för mig förra vecka att hon hade läst om en balsamtvättmetod som skulle vara bra för självlockiga hår som hon tänkte testa och eftersom mitt hår är så himla frissigt så hakar jag på och idag var det första gången som jag tvättade håret med balsam istället för med schampo och kan väl i ärlighetens namn säga att jag var lite tveksam till om håret verkligen skulle bli/kännas rent men faktiskt så gör det det hahaha, nu får vi väl se hur länge det håller i sig och om jag får tillbaka mina fina lockar :D.

Så här fina lockar fick en tjej som provat i 17 dagar enl hemsidan, ska bli väldigt spännande och se hur Emmas och mitt hår blir hahah

Kommentarer
Postat av: Nina

gud va sjukt. vad är det för hemsida. nu vart ja nyfiken :D

2012-02-09 @ 11:09:13
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

om freja bara la av å amma, så vet ja att allt skulle ordna sig med viktnedgång. gick inte ner ett smack med theo heller så länge ja amma. men så fort ja sluta så började det gå ner. vet att ja provade det mesta då med. inget hjälpte.. se hur ja lyckas nu då.. gick väl 5 kg plus istället :P

2012-02-09 @ 11:10:57
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0