9 feb: Ännu en helt vanlig händelselös vardag :P

Jaha så har man genomlidigt ännu en helt vanlig händelselös vardag, tycker mina vardagar är så himlans tråkiga, bara jobbar och hinner knappt träffa puppis allt på kvällarna tycker jag :(. Tack och lov så är jag ledig imorgon och när jag frågade henne nu på kvällen vad hon ville göra för roligt imorgon så tittar hon upp på mig och säger "ligga i sängen och mysa och titta på film" så det är så våran fredag kommer börja :D, sen får vi se hur resten av dagen blir, förhoppningsvis så blir det lite mildare ute så vi kan vara ute och leka i backen en stund också.

Även idag så fick jag sällskap av Emmsan på jobbet och måste bara skryta lite över henne, hon så duktig på att ta direktiv och förstår precis vad hon ska göra :D Puss på dig gumman <3

Vad gör ni på dagarna?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha förstår dock inte vad det är jag gör :P hehe



<3

2012-02-09 @ 22:30:24
Postat av: mamma

Ja du kan vara STOLT över henne och dom andra två med . Jag jobbarrrrrrr på dagarna uch är riktigt LESS pussssss

2012-02-10 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0