1 jan: Saknar mina kära

Vi hade en bra dag igår först nere hos farmor där Tindra lekte massor med lilla kusin G. och sen hemma på kvällen och då hade vi sällskap av mina föräldrar som kom hit och lagade kanongod nyårsmiddag och sen firade in det nya året med oss :D. Tack snälla för det <3

Runt klockslaget så var det flera familjer som fyrade av fina raketer men det var också några som släpte upp rispapperslampor och det var verkligen jättefint så det ska vi satsa på till nästa år. Tycker om att dom är både djur- & naturvänliga och fina att titta på.

(bilden är googlad)

Imorse när Tindra vaknade så var bland det första hon frågade "Kommer G. hit idag?" för hon ville leka mera med henne, så vi ringde ner och kollade om dom ville leka lite idag också och det ville dom så då åkte vi ner efter frukosten. Flickorna hade jätteroligt ute i snön där Gs pappa drog runt dom på pulkan medans farmor, faster och Tommy var iväg och uträttade ett ärende, själv hade jag ont i magen och orkade inte riktigt delta i barnens lek, utan stod mest och tittade på och när dom andra kom tillbaka så gick jag in och la mig på soffan.

Förutom att saknaden efter mina kära idag har varit enorm och att sorgen hann ifatt mig idag så har dagen varit bra, dessutom så har det snöat massor och kan inte hjälpa det men tycker att det blir så vackert och oskuldsfullt ute då så det får gärna snöa lite till och naturligtvis stanna kvar :P.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Sådana lampor tänkte jag köpa för 3 veckor sen men dom var slut :P

puss <3

2012-01-01 @ 21:54:10
Postat av: Morfar

Tack för en mycket trevlig och mysig nyårsafton.

2012-01-02 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0