12 jan: Snö i massor

Inatt har det kommit 1dm härlig kramsnö hemma :D, mötte dock regnet inne i stan :(, så nu håller jag tummarna för att det stannar där och att det fortsätter snöa hemma. Vill ju kunna åka skoter upp till hälla och grilla korv snart haha.

Just nu sitter jag hos sjukgymnasten igen och väntar på min tur och sen blir det en dag inne på kontoret. Hoppas bara att det inte ligger högar idag med och väntar när jag kommer, har så mycket annat som oxå måste göras idag. Vet inte hur jag ska hinna riktigt :/, men är tack och lov ledig imorgon, ska bli så otroligt skönt, är så där dödstrött igen.

Ha en bra dag allihop :).


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag vill också ha snö!! Den lilla snö vi hade regnade bort igår igen.Supertråkigt.

Kramar

2012-01-12 @ 09:36:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

är haglar det och regnar för fulla muggar!

2012-01-12 @ 13:45:59
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0