15 jan: Bussy day :D

Oj oj oj vad mycket vi har hunnit göra idag. Men känner mig så nöjd nu när jag kan sitta i soffan och slappa lite innan det är dags att gå och sova :). Blev dock ingen pulkaåkning eftersom det var mulet och snöade så det känndes inge kul att åka till backen då, istället så plockade vi ner granen, Emma dammsög, Tommy plockade ner utejulbelysningen, jag bakade tekakor, vi bjöd hit mormor, morfar och farmor på fika, passade på att klippa morfar och Tommy och blev själv klippt av mormor och nu på kvällen så har Emma och jag satt upp en massa tavlor på väggen i trappen upp och det blev verkligen jättefint, nu saknas det bara lite färg och lite belysning där så kommer det att bli supersnyggt :D. Hoppas ni oxå haft en bra dag :D. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

väldigt goda mackor ;) hehe

och med lite färg blir det så mycket bättre :D <3

2012-01-15 @ 22:22:27
Postat av: mamma

ja tack för en trevlig fikastund Måste kolla i trappen upp till emmis sen <3<3<3<3

2012-01-17 @ 10:10:25
Postat av: Nina

krya på er!!! kramar

2012-01-17 @ 13:20:06
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0