2 jan: Vardag igen

Idag så var det Tindras första dag på dagis efter helgerna och med tanke på allt som hänt så fick hon börja med en kort dag och allt hade gått jättebra, vilket kändes skönt. Men så har vi verkligen kanonbra fröknar, stort TACK till allt stöd från er <3

Jag har haft en lite sämre dag med värk och en helt enorm trötthet, så när vi kom hem efter att lämnat lill<3 så gick jag och la mig medans Tommy åkte ner till verkstaden och hjälpte sin farbror att reda ut en del frågetecken och jag sov som en klubbad säl i säkert 2 timmar innan jag vaknade av telefonen och då kändes det lite bättre :).

På eftermiddagen så kom sötaste Sara ut och umgicks med Tindra och mig, och ikväll så kommer finaste Emma hem från sin fjällenresa. Så ännu en dag som börjar lite halvbra slutar mycket bättre :D.


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du mår bättre igen idag! Kramar

2012-01-03 @ 09:00:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0