26 jan: Kiropraktorn

Idag så var det dags för ett besök hos kiropraktorn och efteråt så kan man väl inte säga annat än att det var på tiden. Hela ryggraden och upp i nacken lät som ett sånt där smatterband som man lägger på backen och tänder på, ni vet. Och för att vara helt ärlig så tycker jag det är fruktansvärt obehagligt att bli knäckt så där men nu efteråt så är det jätteskönt, har fått tillbaka rörligheten i nacken igen hahaha

Vi blev bjudna på mat (ungstekt falukorv och potatismos) av mormor och morfar idag så det var bara att sätta sig vid ett dukat bord när vi kom från jobbet idag :D. Tack snälla för jättegod mat :).

Imorgon så är både Tommy och jag lediga så då har vi planerat för en heldagsutflykt på skoter, vi ska åka upp till gudmor i Svartnäs och där blir vi bjudna på lunch, så det blir en till lyxig dag hahaha. så nu håller vi tummarna för att vädret håller f-n på sig så det går att åka skoter. Har ju inte kunnat åka så mycket (typ inget alls) än denna säsong så nu riktigt längtar jag :P. Blir dock första gången som jag kör så långt själv och eftersom jag har egen skoter nu så måste jag ju köra hem oxå hahaha, men tar på armbågsbandet direkt så går det säkert bra :)

Tuffaste skoterbruden i hela byn hahaha

Mina älsklingar på stora skotern, där kommer nog inte puppis sitta så mycket imorgon, för på något sätt gillar hon min lilla skoter bättre, troligtvis för att det sitter ett "burkningshandtag" på den som hon kan hålla i sig i, måste köpa ett sånt till den stora skotern oxå :)

Korten är från förra året, ska försöka ta lite nya kort imorgon ;).

Nu ska jag passa på att mysa i soffa lite med raringen en stund innan sängen överröstar tvn hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0