27 jan: Fullständigt slut men så lycklig :D

Dagen kunde inte börjat bättre, Tindra sov till halv 9, helt fantastiskt :D. Klev upp och åt frukost. Sen körde Tommy ner Molly till morfar och Tindra och jag började göra oss i ordning för dagens utflykt. Vi åkte upp till gudmor i Svartnäs och Tindra satt tillsammans med Tommy på den stora skotern hela vägen, vilket innebar att jag kunde leka på med min lilla hahaha. Fick en grymt god lunch och en massa skvaller :). Nu är jag helt slut i kroppen men så otroligt glad :D, och troligtvis blir det mer skoteråkande imorgon.

Det var helt underbart ute i skogen, det var som att åka i en dröm :D.


Tommy fick för sig att kolla snödjupet ute i skogen och har man ingen måttstock med sig får man ta vad man har, i det här fallet sig själv haha

 


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter härligt. Hoppas ni får en fin helg!

Kramar

2012-01-27 @ 19:16:25
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

va mysigt det lät!

2012-01-27 @ 19:34:04
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0