28 jan: Lycklig och nykär <3

Vilken dag vi har haft :D.

Vi tog ännu en dag i skogen och idag hade vi sällskap av Magnus som dessutom sladdade leden så jag fick åka på helt slät led, lite lyxigt :). Blir lite full i skratt åt mig själv när jag är ute och åker och kommer på hur fruktansvärt svårt och obehagligt jag tyckte vissa saker var förra året, tex åka i dikena, över smala broar osv och i år så bara gör jag det utan att reflektera så mycket över det haha. Tommy sa just det idag att nu ligger jag honom i precis i bakhasorna i dikena medans jag förra året knappt vågade köra där alls, lite kul att se hur man utvecklas :). Ju mer jag åker desto mer kär blir jag i min skoter, är så glad att vi köpte den i våras.

Imorgon så ska puppis vara hos mormor & morfar och Tommy och jag får en ensamdag, får se vad vi gör men det troligaste är att vi gör en riktig långtur på skotern, ett annat alternativ är att vi åker till en skotercrosstränigsbana för jag är lite sugen på att prova köra i en sån hihi. Vi får helt enkelt se vad vi känner mest för imorgon:P.

När vi kom upp till hälla idag så var det helt proppfullt med skotrar och korvätande skoterförare, har aldrig sett så många där förrut
image description
Älsklingen <3
image description


Kommentarer
Postat av: Nina

tack för dina goa kommentarer!

2012-01-31 @ 22:34:00
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0