30 jan: Frustrerande :O

Idag så har servern på jobbet krånglat hela dagen så jag har inte en varit inloggad mer än 5 min i taget och det är verkligen frustrerande då jag hade en jätteviktig rapport som jag skulle rapporterat in idag, deadline är imorgon, och jag fick inte dom sista uppgifterna förrän idag så jag har inte kunnat rapportera den tidigare heller :(, så nu hoppas jag verkligen att servereländet tänker fungera imorgon så jag får in den i tid. Blir så enormt dyra böter annars :O.

Så här har det sett ut på min skärm hela dagen :( BLÄÄÄÄÄÄ


Har ingen vidare bra dag alls idag, har haft superont i kroppen hela dagen, både den vanliga värken och sen en hel massa träningsvärk efter skoterturen igår, man får tydligen muskler även av skoteråkning :P. Och ovanpå värken toppar jag dagen med lite sorg och saknad :(. Tror jag ska gå och lägga mig så den här dagen tar slut nån gång, morgondagen kan ju bara bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Nina

har du planer på att gå på mammablogg galan?

2012-01-31 @ 21:22:13
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0