31 jan: YES :D

Dagen började inte så bra idag heller, kunde inte logga in mot servern så jag ringde datakillen och frågade vad som hände igentligen och NÄR dom skulle vara klara, förklarade också varför jag var panikartat frustrerad men han lugnade mig och sa att det skulle ta max 1 timme till innan det var klart och att han skulle ringa och meddela mig omg. Nu tog det nästan 2 timmar innan han ringde men sen så kunde jag äntligen logga in och jobba och tack och lov så fungerade det resten av dagen så nu är rapporterna inlämnade PHUUU!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Kolla på cdon.se sök på pusselbok så får du upp flera olika. Det är 16 bitars pussel och saga samtidigt. Olivia älskar den.

Lycka till!!!

Kram

2012-02-01 @ 16:07:22
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0