5 jan: Disney on Ice

Idag så har vi tillbringat hela dagen på resande fot och Tindra har varit lika fantastiskt snäll i bilen som vanligt. Det är verkligen så skönt att det går bra att vara ute och åka med henne :).

Vi åkte hemifrån kl 8 och när vi kom till Sthlm så mötte vi upp söta Emma och hennes lilla dotter Meja för en lunchdejt och det var en av dom trevligaste luncherna jag haft på länge :D. Tack för den Emma. Nu blev Ninas barn tyvärr sjuka så jag fick inte träffa henne och hennes sötnosar denna gång men hoppas vi kan fixa det i sommar istället.

Efter lunchen så åkte vi till Globen där vi skulle gå på Disney on Ice, det var första gången för mig (iallafall som jag kommer ihåg, mamma säger att vi var på det när jag var liten men det kommer jag tyvärr inte ihåg) och både jag och dom stora tjejerna tyckte det var kanon med både musiken, temat och skickligheten. Tindra tyckte oxå det var roligt men tror nog hon egentligen är lite för liten då hon inte sett alla filmer och så, men roligt var det ändå och så fick hon en snurrsak som hon leker med hela tiden nu :D. Helt klart kommer vi gå igen när hon är större och har fullt utbyte av det även hon :).

På vägen hem blev det självklart ett stopp på IKEA i Uppsala och därifrån följde det ju naturligtvis värmeljus med hem.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: ja, det är jätte mysigt med buffarna, tiden går så fort!

Min rygg hade Jag ont i innan, så Jag är van. Men saken är den Att Jag i vanliga fall äter medicin för det, men det får Jag ju inte göra nu när Jag är gravid, inte ens när Jag planerade en graviditet. Med 97% så har Jag bechtherews sjukdom (reumatism) Jag väntar bara på en mr-röntgen, men bestämde för Att skaffa ett barn till innan det. Så det är tufft, men man kan hålla den i schack med träning. Hela livet, så det är ju bra då man måste ;) men det är trist, o det kommer i skov. Oftast så går det över under tiden man är gravid, så blev det sist, men inte nu.... Så ligger det till, med Att vara gravid så stormtrivs Jag o är väldigt smidig o har inte foglossning, hade Jag inte sist heller :).älskar Att vara gravid :)



Åh va söt hon var på bilden! Kul Att ni var där:) kram på er

2012-01-05 @ 22:01:55
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja det var verkligen tur. Meja undrade om Tindra verkligen ska komma och bada med henne på sommaren :)

Kramar

2012-01-06 @ 12:22:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0