3 juli: VAB

Länge sen jag var här inne nu men det beror på att det är nåt tjall med blogg.se`s app och det blir inte riktigt av dom gångerna jag sitter vid datorn. Hoppas verkligen att dom får till appen snart.
 
Lillhjärtat har åkt på en öroninflammation och den bröt ut natten mellan lördagen och söndagen. Men hon klagade över ont i magen flera gånger på lördagskvällen och det blev inge bättre fast hon fick alvedon så när hon vaknade kl 1 och skrek rakt ut av smärta så åkte vi in till akuten och där blev vi sen kvar till 5 på morgonen, nu var det inga fel på magen utan det var nog öronen som spökade. Läkaren sa att det är väldigt vanligt att barn klagar över magont när dom i själva verket har ont nån annanstans.
 
Vilket som så kunde inte Tommy vara hemma med henne denna veckan utan det är jag som vabbar och jösses vad FK skrämde mig idag när jag ringde in för att anmäla vab och fråga hur jag skulle fylla i tiderna på frånvaron, men på eftermiddagen så ringde dom och sa att det var grönt, jag fick vabba mina 25 % som jag jobbar och så får jag sjukpenning för resterande 75 %. Så skönt att få det samtalet hahaha.
 
Annars så njuter vi av värmen och jag håller tummarna för att den är här för att stanna nu :D.
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0