12 juni: inte riktigt som jag tänkt mig :/

Tjugo över nio vaknade mitt lilla hjärta och trots att hon sovit så länge så var hon ändå jättetrött så jag beslöt att hon fick vara ledig idag och följa med mig till jobbet istället.

När vi var där så ringde Emma och frågade om hon fick åka med oss hem, vi skulle färga håret både hon och jag och för en gång skull så tog riktigt bra även på henne, nästan lite för bra. Hade köpt mörk choklad färg och nog blev det mörkt allt haha, får väl se hur den sitter bara nu då.

Emma hade tänkt åka tillbaka till stan ikväll men det blev så sent innan vi var klara så hon blir kvar här tills imorgon och inte klagar jag över det inte hihi. Får mysa en hel kväll med henne.

Min lilla hjälpreda på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0