14 juni: Förberedelse

Idag har hela dagen bestått av olika förberedelser inför studenten imorgon. Mormor och morfar kom redan kl 9 och medans morfar och Tommy tog hand om gräsmattebestyren så fixade mormor och jag inne, bl.a. så skalade mormor 15 kg potatis till gratänger, bakade en kaka som jag ska använda till tårtbotten imorgon när jag gör prinsesstårtan, gjorde klart malungstårtan sen gick vi ut och plockade 2 hinkar lupiner (hon plockade och jag höll hinkarna), sen kom pappa S och Sara ut och hjälpte till att resa tälten, hämta björkar till lövningen. Svärmor har även hon gjort gratänger idag så alla kommer kunna äta sig riktigt mätta imorgon :).

Stort tack till er allihop för all hjälp <3

Nu kan inte morgondagen bli något annat än kanonbra :)

Sara tog ett kort när ena tältet skulle monteras ihop, var rena plockepinnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0