10 mars: Vårväder???

Idag har vi haft ett fantastiskt väder, först hade vi strålande sol och 10 plus sen kom snöovädret och ÅSKAN, har aldrig varit med om det förut. Riktigt otäckt!!!

Men medans vädret var bra så var vi ute och lekte, vi hann med både att åka stjärtlapp, gunga, cykla trehjuling och åka sparkcykel och så fick jag syn på att videkissarna slagit ut :D

Igår så hade jag en riktigt bedrövlig dag och fick ingen hjälp av våran vårdcentral så raringen och jag tillbringade hela eftermiddagen på akuten och där fick jag träffa en urgullig läkare som efter en grundlig undersökning kunde utesluta en massa sjukdomar och bekräftade min misstanke, dock så krävs det djupare utredning för att sätta diagnosen så det får nya vårdcentralen hjälpa till med. Ska kontakta dom direkt på måndag. Däremot så skrev han ut en bättre värktablett som hjälper så otroligt mycket mot värken, men lite jobbig biverkan är att jag får inte köra bil på den och att jag går runt och känner mig helt lullig....

Nu ska jag fortsätta titta på melodifestivalen :)


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Skönt med vår! Det har vi med här :) Ingen snö är kvar alls, det är skönt. Men fy för åskan! Konstigt.



Vad är det som hänt? Med tanke på misstanke om diagnos? Kramar

2012-03-12 @ 00:25:06
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0