27 mars: Jaha det var precis som jag misstänkte :/

Idag vad det äntligen dags att träffa nya läkaren på nya VC och kan inte vara mer nöjd med att vi bytte, för dom var så otroligt trevliga och läkaren var jättebra, lyssnade och var medkänslig, gjorde en noggrann undersökning och tog några nya prover men ställde dock diagnos redan idag och precis som jag redan misstänkt så är det Fibromyalgi som jag har och därför har så fruktansvärt ont i kroppen. Blev sjukskriven fram till påsk och sen har vi ett utvärderingssamtal inbokat och så ska jag till sjukgymnast för att få lite träningstips osv. Känns bra att fått ett namn på orsaken till det onda så att jag nu vet vad jag ska jobba mot samtidigt som det känns jobbigt att det är just Fibro, eftersom det innebär att jag aldrig kommer bli helt återställd och värkfri igen :( men som sagt skönt att äntligen veta vad som är fel :D.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch då <3

2012-03-29 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0