6 mars: Orkar inte längre :'(

Usch och fy för att vara jag idag :(.

Ända sen jag hade livmordersinflammationen i mellandagarna så har jag haft en ständig värk i hela kroppen, vissa dagar så har jag så ont så jag knappt får luft och idag så bara orkade jag inte längre, så till lunch gick jag helt sonika hem och kröp ner i sängen, ringde vårdcentralen och fick prata med en helt underbar sköterska som var så förstående och fick en tid hos läkaren redan imorgon. Nu hoppas jag bara att han är lika bra och att han inte ger sig förrän han hittar anledningen till min värk.
Känner mig så här

(bilden är googlad)

En rolig sak idag är iallafall att Desperte Housewives börjar idag :D

Hoppas ni mår bättre

Kommentarer
Postat av: Maria Hestner

Skickar lite medmänsklig värme o hoppfulla tankar om snart tillfrisknande. Kram/Maria

2012-03-06 @ 22:37:13
Postat av: mamma

HUA och UCh och F-N

2012-03-07 @ 10:27:18
Postat av: Sara

Hoppas du får hjälp <3

2012-03-07 @ 11:07:52
Postat av: Kajsa

Usch då att du mår så dåligt... hoppas att doktorn hittar varför du har så ont och kan fixa det!



Tack för svaret på min blogg om din balsamhårtvättningsgrej! =) Jag har nog precis tvärt om problemet med mitt hår, jag vet inte om du läst på min blogg men jag har kapat av mig ganska mycket hår.. http://babywilmer.blogg.se/2012/february/40-cm-fattigare.html Problemet är att hårsäckarna verkar inte ha fattat ännu att håret är kort och producerar fett som om det fortfarande är långt. Därför blir mitt hår fett jättefort och jag måste tvätta det typ varje dag... men så småningom kommer det väl att regleras hoppas jag! =)



Ha de gott och krya på dig! Kram

2012-03-07 @ 14:53:19
URL: http://babywilmer.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Men fyyy vad jobbigt :( Hoppas läkaren kan hitta vad som är felet. Massor med kramar!!

2012-03-07 @ 15:51:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anki

Stackare!! Hoppas verkligen att du får hjälp snart!!



Ang mjölk!! Olivia äter mjölk helt och hållet. Ibland får hon ont i magen ibland inte. Så vi vet eg inte vad hon reagerar på........men hon vet att hon får ont i magen när hon äter tex glass och grädde. Hon vill äta ändå och klagar inte sen när hon får ont. Vet inte hur vi ska lösa det för hon vill inte äta annorlunda längre hon är alldeles för medveten, igår fick hon egen mat hos dagmamman och var jätteledsen för det när hon kom hem.



Krya på dig! Kram

2012-03-07 @ 19:35:45
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0