8 mars: Läkarbesöket

Igår så var jag till läkaren och efter att berättat hur jag mår så gjorde han en undersäkning och sen fick jag gå till labbet där dom tog en hel massa prover. Så nu håller jag tummarna för att dom visar nåt så jag får reda på varför jag har så j-a ont och mår så dåligt jämt. Har ett samtal inbokat med honom nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas han har något vettigt att komma med då :)

(bilden är googlad)

Vill så fruktansvärt gärna slippa ha ont och faktiskt må bra igen. Är så jobbigt att behöva hålla andan när lillhjärtat kommer rusandes för att kramas så jag inte undslipper ett stön av smärta när hon kommer fram :(. Vill ju inget hellre än att kunna fånga upp henne i farten och snurra runt med henne och kramas hårt och busa så där härligt ...... Saknar att kunna leva ett liv som till största del bestod av bra dagar då jag faktiskt kunde njuta av livet och var glad till största delen, nu är jag mest bara ledsen och puppig jämt och vill helst bara dra täcket över huvet så jag slipper "plåga" mina nära och kära. Älskar er alla så oerhört mycket FÖRLÅT <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Christina Nilsson

vet hur det är ..har haft samma med min rygg i 27 år..men jag har fel på smärttröskeln så jag känner inte på samma vis som andra..tur e väl det ibland..krya på dig..

2012-03-08 @ 10:30:09
Postat av: Sara

Älskar dig med <3

2012-03-08 @ 10:31:14
Postat av: mamma

<3333

2012-03-08 @ 10:49:31
Postat av: Nina

usch det där låter lite som mig. INTE ROLIGT! Duktig du är som gick till läkaren iaf. jag hoppas att dem hittar någon förklaring. Inte roligt att må sådär..



Håller tummarna och stor kram!

2012-03-10 @ 08:26:25
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0