13 maj: Härlig helg :D

Jag har haft en helt underbar helg med massor av mor - dottertid :D var så himlans länge sen sist men nu har jag kunnat tanka en hel massa Saratid så nu borde jag väl klara mig ett tag :P.

Tindra och jag hämtade Sara på stan i fredags när vi handlat klart och sen åkte vi hem och åt mat och myste i soffan en lång stund innan det blev dags för puppis att gå och sova. Eftersom Emma var i Stockholm med klassen och skulle ha skjuts hem så åkte Tommy till en kompis båt och pulade runt där hela kvällen tills det var dags att hämta Emma. Sara var snäll och gav mig en ansiktsbehandlig och jösses vad mjuk och go jag blev om kinderna :D

Igår lördag så hade jag ingen bra dag rent smärtmässigt men med hjälp av min fina familj så blev den riktigt bra ändå och eftersom Emma skulle på klassfest och Tommy skulle in och pula runt på kompisens båt igen så fick vi en till egen dotter och mor kväll och den tillbringade vi mysandes i soffan framför en jättesorglig film.

Idag så vaknade jag och mådde lite bättre och efter en lång varm dusch så fick jag en till ansiktsbehandling av Sarisen, så nu är jag så mjuk så i ansiktet :). På eftermiddagen var vi till gudmor och firade henne eftersom hon fyllde år igår och Sara fick sin första kundbokning på behandling :), därifrån åkte vi till mormor och morfar en kortis på mer fika, sen hem så de stora tjejerna kunde packa sina väskor (Sara åker hem till Grythyttan imorgonbitti och Emma har pappaveckor nu) medans Tommy och jag lagade mat. Blev nog en av dom stimmigaste måltiderna på länge men det känns rätt ok ändå ;). Nu har Tommy kört in tjejerna till stan så jag sitter här i soffan och väntar på att BB ska börja sen ska jag nog göra en tidig kväll för jag känner mig rätt så mör, men ack så nöjd :D


(bilden är googlad)

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi :) <3

2012-05-15 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0