22 maj: Fullt upp :)

Idag har jag haft besök mest hela dagen :).

Imorse kom en av mina kollegor hit, hon skulle bl.a. hämta förra årets pärmar och så hade hon fika med sig och en massa härligt skvaller ;).

Efter lunch gick Molly och jag en promenad i solskenet, och när vi kom tillbaka passade jag på att sitta i solen och njuta en stund och jag tror faktiskt att jag hann få lite färg oxå hihihi

När Tommy åkte hem från jobbet så hämtade han upp Sara och Emma. Tindra blev så glad när dom kom och efter maten så ville hon visa lekstugan för dom och efter det så skulle det blåsas bubblor och gunga osv osv ända tills hon ramlade ihop i en liten hög, då blev det kvällstv och sen sängen. Tror hon sov inom 3 min ;).

Några bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0