25 maj: Maskin-expo = himmelriket

Idag så hade Tommy fått i uppgift av jobbet att åka ner till Arlanda och gå på maskin-expo och eftersom både Tindra och jag var lediga så följde vi med honom :). Roligt med en liten familjeutflykt och när jag tittade på Tindra medans vi gick runt där så blev jag extra glad att vi följde med för hon hade så roligt, man kan nästan tro att hon hamnat i himmelriket, så många lastmaskiner, 4-hjulingar, traktorer osv och till hennes stora lycka fick man provsitta på allihop :D

Då vi haft strålande sol hela dagen så har jag bränt mig för första och förhoppningsvis sista gången iår, Tindra var vi duktiga och smorde in men hoppade mig, klantigt, men får skylla mig själv haha

På vägen hem inhandlades studentpresenten, måste erkänna att jag blir lite avis, hoppas bara hon blir lika glad som jag hade blivit ;). Och så köpte vi en lite tidig present till mig oxå :)


Kommentarer
Postat av: Sara

sööt haha

2012-05-25 @ 21:45:41
Postat av: Kajsa

Va roligt att Tindra tyckte att det var så roligt med alla maskiner! =) Och jag gjorde precis som du när det var så soligt och varmt, smörjde in barnen och satte på dom solhattar.. och brände mig själv! ;)



Kika in på min blogg, du har blivit utmanad!!

2012-06-04 @ 12:36:25
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0